عینک آفتابی (دودی) زنانه

 چینی‌ها خیلی پیش ازاین که ایتالیایی­ ها اقدام به ساخت عینک دودی کنند، عینک آفتابی استفاده می‌کردند. اما اولین عدسی­ های رنگی در سال 1623 ساخته شده و برای محافظت از چشم دربرابر نورهای مضر مورد استفاده قرار گرفتند. عینک آفتابی در زمان قاجار وارد ایران شد. ابتدا برای مردان سپس به تدریج استفاده از آن برای زنان نیز رایج شد. عینک آفتابی علاوه بر محافظت از چشم و ایجاد دید بهتر در شرایط متفاوت، دارای کاربرد آرایشی و زیبایی نیز هست. همراه با اضافه شدن مشخصه­ های خاص به عینک‌های آفتابی زنانه، قیمت این محصولات بهداشتی آرایشی نیز بر اساس این ویژگی­ها  بسیار متنوع شده است.

قیمت عینک آفتابی زنانه

قیمت عینک‌های آفتابی زنانه بر اساس مشخصه­ های متفاوتی تعیین می­شوند. در فروشگاه آرکوشاپ شما می­توانید قیمت روز انواع مدل­ عینک  آفتابی زنانه را به دست آورید. در اینجا علاوه بر درج مشخصه های انواع عینک دودی زنانه همراه با قیمت عینک موردنظر، اطلاعات مفیدی در اختیار خریدار شما قرار می‌گیرد. این سایت با درج جزئیات عینک­ های آفتابی زنانه، خریدار را در جریان دلیل ارزانتر و گرانتر بودن انواع عینک­ها می­گذارد. در اینجا می‌توانید هنگام خرید عینک آفتابی مشخصه­ هایی مانند برند عینک، نوع عدسی، جنس فریم و … که بر قیمت عینک تأثیر می­گذارند، را در نظر بگیرید.

خرید عینک آفتابی زنانه

برای خرید یک عینک دودی زنانه با قیمت دلخواه که درعین حال زیبا نیز باشد، باید نکات مهمی را مدنظر داشت. در ابتدا باید هزینه ه­ای را که  قرار است صرف خرید عینک شود، مشخص کنید. با بررسی ویژگی­ عینک‌هایی که دارای قیمت مورد نظر شما است، می­توانید یک خرید ایده آل داشته باشید. برای خرید عینک مورد پسند باید ویژگی­ های زیر را مورد توجه قراردهید:
لنز عینک
برند عینک
فرم صورت
استانداردهای عینک آفتابی
طرح فریم
جنس
کیفیت ساخت

انواع مدل­های عینک آفتابی زنانه

عینک­های آفتابی زنانه مناسب  برای هر سن و سلیقه­ای طراحی و ساخته می­شوند. مدل‌های عینک آفتابی زنانه را می­توان به  دسته های مختلف تقسیم بندی کرد. به طور مثال رنگ فریم عینک آفتابی یکی از مشخصه ­های تعیین کننده در مدل­های مختلف است:
انواع عینک با فریم­های رنگی که دارای رنگ قهوه­ ای، قرمز و آبی هستند بر روی پوست سفید جلوه بسیار زیبایی دارند.
عینک‌های سفید، مشکی و خاکستری برروی صورت‌هایی با پوست تیره، هارمونی جذابی را به نمایش می­گذارند.
این محصول دسته بندی های دیگری نیز دارد.

عینک شش ضلعی زنانه  

عینک­های آفتابی شش ضلعی زنانه به تازگی محبوبیت فراوانی یافته­ اند. این مدل عینک با رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی عرضه می­شوند. اشخاصی که از این مدل عینک استفاده می‌کنند، صاحب استایل و تیپی جذاب می­شوند. فریم شیک  این مدل عینک دارای زیبایی چشمگیری است.

عینک آفتابی گرد زنانه

عینک­هایی با گوشه­ های گرد برای زنانی که دارای صورتی به شکل مستطیل هستند بسیار مناسب است. مدل­ عینک­ های آفتابی گرد جلوه خاصی به صورت‌های مستطیلی می­ بخشد.

عینک آفتابی مستطیلی زنانه

عینک­ هایی که دارای فریم­ های مستطیلی شکل هستند، با صورت­ هایی به شکل بیضی هماهنگ هستند. این نوع عینک محبوبیت خاصی درمیان جوانان دارد.

عینک آفتابی خلبانی زنانه  

عینک‌های مدل خلبانی در برند ریبن بسیار معروف و محبوب هستند. این مدل عینک هم برای زنان و هم برای مردان  قابل استفاده هستند. عینک خلبانی با شیشه­ هایی به رنگ آبی در موقعیت‌های متفاوت و برای چهره ­های متفاوت قابل استفاده است. این مدل عینک از شیک‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌های عینک آفتابی است. عینک خلبانی قابلیت هماهنگ کردن با تیپ‌های مختلفی مانند تیپ­ های مجلسی و اسپرت را دارند. عینک مدل خلبانی  گودی زیر چشم را به خوبی می­ پوشاند. این مدت عینک درعین حال که میان سالمندان بسیار محبوب است مورد پسند جوانان نیز است.

عینک آفتابی مربعی زنانه

از دیگر فریم ­هایی که قابل توجه زنان شیک پوش است، می­توان از فریم­ های کشیده و مربعی نام برد. این مدل عینک به اشخاصی که دارای صورت­های گرد هستند توصیه می­شود. عینک مربعی روی صورت‌های گرد نمای چشمگیری دارد.

عینک آفتابی زنانه اسپورت

عینک‌های اسپرت زنانه  انتخاب زنانی است که دارای شخصیت­های چند بعدی هستند. این مدل عینک تیپ متفاوتی را به زنان می­بخشد. این نوع عینک ها برای پیاده روی و استفاده در تعطیلات مناسب هستند.

عینک دودی رنگی زنانه  

عینکهای آفتابی که دارای شیشه­ های رنگی هستند، مشخصه­ های خاصی دارند:
عینک‌هایی که دارای شیشه­ های زرد رنگ هستند، نور آبی را به خوبی جذب می­کنند. این عینک برای اسکی مناسب است.
عینک­هایی با شیشه­ هایی به رنگ قهوه ­ای علاوه بر این که مانع رسیدن نور آبی به چشم می­شوند، اشعه ماورا بنفش را نیز به خوبی جذب می­کنند.
عینک‌هایی که شیشه­ هایی به رنگ سبز دارند، قسمتی از نور آبی را فیلتر کرده و علاوه بر آن باعث کاهش درخشندگی سطوح می­شوند.
عینک­های قرمز و ارغوانی مناسب استفاده در محیط‌های سبز و آبی مانند جنگل و دریا هستند . عینک‌های قرمز و ارغوانی هنگام شکار و ماهیگیری کاربرد زیادی دارند.

انواع عدسی عینک آفتابی زنانه

عدسی های مختلف دارای ویژگی­ های متفاوتی نیزهستند:

پلاریزه: عدسی های پلاریزه با خنثی کردن تششعات به وجود آمده از برخورد نور خورشید با سطح آب یا جامدات، دید بهتر و واضح‌تری ایجاد می­کند.
UV400: اشعه­ ماورا بنفش از اشعه ­های مضر است که برروی چشم تأثیر مخربی دارد. عینک هایی دارای لیبل UV400، توانایی حفاظت 100% چشم در مقابل اشعه ماورا بنفش را دارد.
آینه­ای: عدسی آینه ­ای و یا جیوه­ ای به علت داشتن پوشش می­تواند از چشم در برابر نورهای شدید و اشعه ماورا بنفش به خوبی محافظت کند.
آنتی رفلکس: عدسی­ های آنتی ­رفلکس دید شفاف تری به شخص می­ بخشند. این عدسی­ ها در شب هنگام رانندگی عملکرد بسیار خوبی دارند.
گرادیانت: در این مدل عینک ها رنگ شیشه عینک از بالا به پایین عینک تغییر می­کند. این عینک ها بیشتر جنبه زیبایی دارند.
فوتوکرومیک: عینک هایی که زیر نور خورشید به صورت دودی و در خارج از محیط نورانی شفاف هستند را فوتوکرومیک می ­گویند. این نوع عینک برای اشخاصی که مدام بین محیط های نورانی و تاریک رفت و آمد می­کنند مناسب است.

برندهای معروف عینک آفتابی زنانه

از برندهای معروف عینک های آفتابی زنانه می­ توان به چند نمونه محبوب اشاره کرد:
ریبن: برند ریبن از برندهای بسیار محبوب عینک دودی زنانه است. از مدل‌های معروف این برند می­توان خلبانی، کلاب مستر کلاسیک و ویفرر را نام برد.
برند پرادا: این برند متعلق به ایتالیا است. عینک دودی پرادا در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی کسب کرده است. از مدلهای این برند می­ توان به مدل هریتژی، لینیا روسا و سوئینگ اشاره کرد.
برند دیور: دیور محصول یک شرکت فرانسوی است. عینک های شرکت دیور بسیار لوکس هستند. قاب این مدل عینک از فلز نازک یا پلاستیک ساخته شده است.

کاربرد عینک آفتابی زنانه در موقعیت­ های متفاوت  

عینک­ های آفتابی دارای ویژگی­ های خاصی هستند. وجود هر کدام از این ویژگی­ ها باعث می­ شود که این محصولات در شرایط و موقعیت های مختلف قابل استفاده باشند. به طور مثال ‌عینک‌هایی با رنگ قرمز و ارغوانی برای محیط های دریایی مناسبتر هستند. عینک‌های دودی ورزشی باید طوری طراحی شده باشند که استفاده از آنها راحت و ایمن باشد؛ در ضمن وضوح دید شخص را با افزایش کنتراست، بالا ببرد.

ترند عینک زنانه جدید 2022

از انواع ترندهای عینک آفتابی زنانه جدید 2022 می­توان به عینک‌هایی با فریم­ های گرد فلزی و شیشه ­های رنگی اشاره کرد.  از دیگر ترندها می­توان عینک‌های پلنگی را نام برد که طرفدران زیادی پیدا کرده­است. عینک‌هایی که دارای قاب های چند ظلعی هستند و شیشه ­های رنگی بسیار شیکی دارند نیز مورد توجه قرار گرفته است. از دیگر مدل های ترند شده در سال 2022 می­توان به عینک­ های  بدون فریم  با شیشه­ هایی به رنگ سورمه ­ای اشاره کرد.

قیمت عینک آفتابی پلاریزه زنانه

عینک‌های آفتابی پلاریزه بسیار محبوب هستند .این عینک­ها باعث کاهش بازتاب  نور از سطح آب می­شوند. به این ترتیب عمق دید شما با استفاده از این نوع عینک افزایش می‌یابد. قیمت این نوع عینک گرانتر از بقیه عینک ­ها است. استفاده از این مدل عینک برای اشخاصی که به نور حساسیت دارند، توصیه می­ شود.

خرید عینک آفتابی UV400  زنانه  

عینک های آفتابی UV400  چشم را در مقابل اشعه ­های مضری همچون اشعه فرابنفش به طور صد در صدی محافظت می کنند.

خرید اینترنتی عینک دودی زنانه

خرید اینترنتی عینک دودی زنانه در آرکوشاپ چند مزیت مهم دارد:
شما می‌توانید از فیلتر‌های مختلف مانند فرم صورت، شکل عدسی، برند، قیمت و … استفاده کرده و خیلی راحت مناسب‌ترین محصول را انتخاب کنید.
در آرکوشاپ تخفیفات و امتیازات زیادی برای خریداران در نظر گرفته شده است که با هیچ فروشگاه دیگری قابل مقایسه نیست.
خرید اینترنتی عینک آفتابی در آرکوشاپ مانند خرید آنلاین معمول نیست. در آرکوشاپ شما می‌توانید قبل از خرید، عینک آفتابی‌ها را تست کنید. نماینده آرکوشاپ با عینک‌های انتخابی شما به درب منزلتان مراجعه کرده و به شما حق انتخاب می‌دهد.

راهنمای انتخاب عینک دودی اصل زنانه  

در انتخاب عینک آفتابی زنانه باید به چند نکته مهم توجه کنید. برندهای معتبر مشخصات عینک را روی شیشه عینک، سمت راست آن و یا داخل دسته عینک قرار می­دهند. اندازه  فونت نوشتاری و رنگ این مشخصات ثابت هستند. این یک راه مطمین برای تشخیص عینک دودی اصل زنانه است.

Comments

Popular posts from this blog

top sunglasses seller in Tehran